نگاهي به زندگي شخصي و حرفه اي سلنا گومز (بخش دوم)

تازه ترين اطلاعات موزيك ايراني و خارجي را در اين خبرنامه بيابيد

نگاهي به زندگي شخصي و حرفه اي سلنا گومز (بخش دوم)

۱۳۲ بازديد

 

بيماري سلنا گومز و شيمي درماني

 

سلنا گومز بازيگر و خواننده اهل آمريكا با اعلام اين خبر كه به دليل ابتلا به بيماري خودايمني لوپوس شيمي درماني شده است به شايعات اعتيادش پاسخ داد. نخستين شايعات درباره بيماري اين خواننده در سال 2013 مطرح شد. او در آن سال برنامه تور خود در آسيا و استراليا را به دلايلي نامعلوم لغو كرده بود. او پس از آن در يك مركز بازپروري ديده شد كه همين مسئله شايعات زيادي درباره اعتياد او به مواد مخدر را بر سر زبان ها انداخت، هر چند نماينده او تمام اين شايعات را رد كرد. اما اكنون اين خواننده اعلام كرده كه دليل لغو كنسرت ها تشخيص بيماري لوپوس از سوي پزشكان بوده است. اين خواننده در يك گفت وگو با مجله بيلبورد به شدت از نشريات زردي كه در آن دوران به شايعات درباره اعتياد او دامن زده بودند، انتقاد كرد. او در اين باره گفت: خيلي دلم مي خواست به آن ها بگويم، شما از هيچ چيز آگاهي نداريد. من در حال شيمي درماني هستم. 

 

او در ادامه اضافه كرد: تا مدت زماني طولاني از در مجامع عمومي ظاهر نمي شدم، تا اين كه دوباره قدرت حضور در اين مجامع را يافتم. او در ادامه انتقادات خود از نشريات زرد افزود: من از 7 سالگي به صنعت سرگرمي پا گذاشتم. از 17 سالگي سفير يونيسف هستم. خيلي نااميد كننده است كه سوژه داستان هاي اين نشريات باشم.

 

خوانندگي سلنا گومز

 

سلنا گومز در 16 سالگي با هاليوود ركوردز كه پيش از آن با افرادي همچون مايلي سايرس و دمي لواتو شروع به همكاري كرده بود قرارداد امضا كرد. او اولين آهنگ خود را با نام هر چيز آن طور كه به نظر مي رسد، نيست (Everything Is Not What It Seems) براي مجموعهٔ جادوگران محلهٔ ويورلي منتشر كرد. وي بعد از جدايي از نيك جوناس تمركزِ خود را بر حرفهٔ موسيقي قرار داد. او آهنگ كرولا دِ ويل را براي آلبوم ديزني مانيا 6 كه شامل بازخواني هايي از ترانه هاي كلاسيك كمپانيِ ديزني مي شد اجرا كرد. مدتي بعد وي آهنگ پرواز به قلب تو را براي موسيقي متن انيميشن تينكر بل خواند. سلنا به عنوان خوانندهٔ مهمان، همكاري اي در تك آهنگ وُ آه (من در مقابل همه) از گروه ناخوش ترين بچه ها براي هميشه داشت كه از اين آهنگ، به عنوان اولين آهنگ رسمي وي ياد مي شود. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.