آشنايي با سحر خواننده خوش صداي پاپ

تازه ترين اطلاعات موزيك ايراني و خارجي را در اين خبرنامه بيابيد

آشنايي با سحر خواننده خوش صداي پاپ

۱۴۲ بازديد

 

سحر مقدس خواننده پاپ ايراني متولد ۱۳ آذر سال ۱۳۶۴ در تهران مي باشد. تحصيلات وي در حوزه هنر بوده است. دوران دبيرستان را در مدرسه كار و دانش، سفال و سراميك و در دانشگاه مجسمه سازي خوانده است و به نقاشي علاقه فراوان دارد. پدرش تهراني و مادرش اهل سمنان است. جالب است بدانيد كه پدربزرگش اصالتا بلغاري است و اهل كشور بلغارستان بوده است و سال ها پيش به ايران مهاجرت كرده اند. سحر از بچگي علاقه داشته كه خواننده شود و در آخر هم به آرزويش رسيد. او در مقطع راهنمايي كم كم خجالتش ريخت و در ميان دوستان خود شروع به آواز و خواندن كرد. از آنجا كه مثل خوانندگان ديگر خانواده او مخالف خوانندگي اش بودند تا دوران دبيرستان خبر نداشتند سحر در جمع دوستانش مي خواند، اما به تدريج اراده سحر را ديدند و مشوق او شدند.

 

او بيان مي كند كه پدر و عموهايش صداي زيبايي داشتند و پدرش به گلپا معروف بود. دليل علاقه سحر به خوانندگي اين است كه عموها و پدرش خواننده بودند، اما نه در حد مشهور و علاقه به اين هنر خانوادگي بوده است. اين خواننده در سن ۱۷ سالگي نزد استاد نوري (خواننده اهنگ جان مريم) تست خوانندگي داد كه به دلايلي نتوانست فعاليتش را ادامه دهد.

 

ماجراي مهاجرت سحر از ايران

 

در سن ۲۰  سالگي چون آينده اي در ايران براي صداي خودش نمي ديد تصميم به مهاجرت از ايران گرفت و به همراه مادر و خواهرش راهي شهر دبي شد و از آنجا به شهر لندن در انگلستان رفت. ولي قبل از اينكه اولين كارش در سال ۲۰۱۲ منتشر شود، به ايران رفت و آمد زيادي داشته است. اين خواننده مدتي هم جزو گروه سايه ها بوده است. او با خواندن آهنگ تو نباشي در سال ۲۰۱۲ مشهور شد. سحر مرتب ورزش مي كند و رژيم گياهخواري را دنبال مي كند. او بزرگترين دغدغه هاي خودش را كودك آزاري و حيوان آزاري بيان مي‌كند و اميدوار است كه روزي بتواند فعاليت هاي خيريه اي خود را در اين مسير بيشتر كند.

 

سحر در سال 1396 در برنامه شعر يادت نره حضور يافت كه باعث شد بيشتر صدايش شنيده شود. مجري اين برنامه اميد خليلي بود كه از شبكه منو تو پخش شد. سري جديد اين برنامه با نام جاي شعر خالي از شبكه منوتو با خوانندگي سحر در حال پخش مي باشد. او در شش سال فعاليت حرفه اي خود ۱۸ تك آهنگ بسيار زيبا و موفق دارد. در سال ۲۰۱۲ در فستيوال موزيك آوورد هامبورگ به عنوان بهترين خواننده نو ظهور شناخته شد. اولين كار او آهنگ تو نباشي بود. سحر خودش عنوان مي كند كه آهنگ هاي تو نباشي و شام رمانتيك را بيشتر از آهنگ هاي ديگرش دوست دارد.

 

خالكوبي سحر

 

سحر روي انگشت دستش نام خودش را خالكوبي كرده، بسياري از مخاطبين كنجكاو بودند كه بدانند خالكوبي سحر چيست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.