نگاهي به زندگي شخصي و حرفه اي سلنا گومز (بخش سوم)

تازه ترين اطلاعات موزيك ايراني و خارجي را در اين خبرنامه بيابيد

نگاهي به زندگي شخصي و حرفه اي سلنا گومز (بخش سوم)

۱۲۰ بازديد

 

گواهينامهٔ طلا

 

او در تاريخ هفتم آوريل سال 2013 ترانه اي با نام بيا و آن را بگير، جدا از گروه موسيقي سلنا گومز و صحنه خوانده است. اين اولين بار بود كه آهنگي از او جزو 10 آهنگ برتر 100 آهنگ داغ بيلبورد قرار داشت و توسط انجمن صنعت ضبط موسيقي ايالات متحده آمريكا گواهينامهٔ طلا گرفت. دومين تك آهنگ او با نام كاهش سرعت در ماه ژوئن سال 2013 منتشر شد. همچنين آلبومش با نام رقص ستاره ها در تاريخ 23 ژوئيه 2013 منتشر شد.

 

جايزهٔ زن سال

 

سلنا در سال 2017 جايزهٔ زن سال را در مراسم جايزه موسيقي بيلبورد دريافت كرد. همچنين آهنگ دروغگوي بد او در فهرست 100 آهنگ برتر بيلبورد در سال 2017 رتبه نخست را كسب كرد. وي در سال 2008 سفير سازمان يونيسف شد.

 

ماجراي بازيگر شدن سلنا گومز

 

در سال 2009 در مصاحبه اي با پيپل گومز ذكر كرد كه با ديدن آماده شدن مادرش براي بازي در تئاتر، وي به بازيگري علاقه مند شد. در يك تست بازيگري براي يك مجموعه، سلنا دمي لواتو را در حالي كه براي دادن تست براي همان مجموعه آمده بود، ملاقات كرد. اين دو بعدها به دوستان صميمي تبديل شدند و با هم در فيلم هاي مشتركي نقش ايفا كردند.

 

فعاليت بازيگري

 

گومز به طور رسمي نخستين نقش خود را در سال 2002 در نقش جايانا در سريال كودكانهٔ بارني و دوستان به دست آورد. وي در قسمت شانزدهم اين مجموعه بازي كرد و تا سال 2004 در اين مجموعه حضور داشت. سلنا بعدها اعلام كرد كه سنش باعث خروج او از اين مجموعه شده و اين مسئله باعث شده بود كه او فكر كند كه خيلي پير شده است! پس از اين گومز در تبليغات زيادي ظاهر شد. در سال 2005، سلنا نقش برجسته اي در فيلم تلويزيوني واكر، تگزاس رنجر: محاكمه با آتش داشت (در نقش جولي). در سال 2006، وي به عنوان بازيگر مهمان در يكي از قسمت هاي مجموعهٔ زندگي دنباله دار زك و كودي ايفاي نقش كرد. در سال 2007، سلنا در 3 قسمت از مجموعهٔ ديزني هانا مونتانا به عنوان بازيگر مهمان در نقش ميكايلا (به انگليسي:Mikayla) بازي كرد كه در واقع در اين نقش رقيب هانا مونتانا (مايلي سايرس) بود. در اين ميان، سلنا در دو قسمت آزمايشي براي شبكه ديزني ايفاي نقش كرد كه اولي آروين نام داشت و مشابه مجموعهٔ زندگي دنباله دار و دومي مجموعه اي شبيه سريال ليزي مك گيربود. 

 

پيوند كليه سلنا گومز

 

سلنا مدتي پيش درگير بيماري كليوي شد و عمل پيوند كليه انجام داد، دوست بازيگر او فرانسيا راييسا كليه اش را به سلنا گومز داده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.